.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقلال؛ ترسناک‌ترین تیم لیگ برتر
شاگردان شفر با پیروزی‌های پرگل حالا یکی از مدعیان اصلی لیگ محسوب می‌شود

استقلال

 

ورزش 11 - تیم فوتبال استقلال ساعاتی پیش یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در لیگ برتر را با برتری قاطع 3_0 پشت‌سر گذاشت.

سوای تمامی نکات حاشیه‌ای شکست 3_0 تیم منصوریان در آزادی، این بازی بار تاکتیکی فراوانی نیز برای آبی‌پوشان تهرانی داشت. شاگردان شفر در نیم‌فصل دوم فداکاری را در دستور کار خود قرار داده‌اند، ویژگی که به خوبی در گل‌های امروز آن‌ها مشهود بود.

تیمی که مقابل ذوب آهن تمام 90 دقیقه بازی را تحت کنترل داشت، شایسته بهترین‌هاست، فوتبالی که استقلال در نیم‌فصل دوم به نمایش می‌گذارد مورد پسند هواداران این تیم می‌باشد و حالا تیفوسی‌های آبی تیمشان را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قلمداد می‌کنند.

هرچند که  پاتوسی نقش تاثیر گذاری روی گل‌های استقلال داشته اما تمام موفقیت این تیم را نمی‌توان به نام این ستاره تازه وارد نوشت، شاگردان شفر از همان خط دروازه تمامی رکورد‌ها را به خود اختصاص داده‌اند .

سید مهدی رحمتی در روزی که حاضر نشد با منصوریان آشتی کند، هشتیمن کلین‌شیت متوالی‌اش را در ورزشگاه آزادی به ثبت رساند. خط دفاعی استقلال هم با اضافه شدن نورافکن جان تازه‌ای گرفته و مطمئن‌تر از هر زمان دیگری در طول چند فصل اخیر ظاهر می‌شود.

 

سید مهدی رحمتی


اضافه شدن پاتوسی، بازگشت روزبه به خط هافبک و بازی‌های درخشان فرشید‌های استقلال، خط میانی این تیم را قدرتمندتر از هر تیم دیگری در لیگ کرده است.

گزینه‌های متعدد شفر در خط حمله و استفاده این مربی از نیروی‌های انرژیکی مثل صیادمنش و منشا در خط حمله هم خواب و خیال را از مدافعان لیگ گرفته و استقال حالا با داشتن این بازیکنان می‌تواند روی درخشش در لیگ قهرمانان آسیا هم حساب باز کند.

 

بازیکنان استقلال


استقلال حالا با این پیروزی خیز بلندی برای صدر نشینی برداشته است و هوادران این تیم امید زیادی به جبران فاصله امتیازی با صدر و حتی قهرمانی دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.